Eenvoud, snelheid en gemak in één app

Servicemelder

Met deze mobiele app kunnen gebruikers eenvoudig meldingen registreren. Deze meldingen zijn direct zichtbaar in het dashboard voor de verantwoordelijke binnen de organisatie

Storingsmelder

Als er meer meldingen zijn, worden deze ook voor anderen direct zichtbaar in de app als verstoring.  Via de app kunnen beheerders werkzaamheden aankondigen of verstoringen aan- of afmelden.

Releasemelder

Via de app kan informatie worden verstuurd over een nieuwe dienst of een wijziging die wordt doorgevoerd. Vooral handig om bij een release van een applicatie gebruikers precies op het goede moment te informeren over nieuwe functionaliteit.

Slimme notificaties

Gebruikers kunnen zelf per dienst aangeven waarvoor en wanneer ze een pushnotificatie wensen te ontvangen op hun mobiel. Zo is iedereen altijd op de hoogte van wat er speelt, maar wordt niet gestoord als dat niet nodig is.

Feedback app

Daarnaast biedt deze oplossing ook de mogelijkheid om een peiling uit te zetten bij specifieke doelgroepen of binnen geselecteerde locaties en zo heel gericht feedback op te halen over de geboden dienstverlening en pilots met nieuwe applicaties. De peilingen zijn rijk aan functionaliteit en tegelijk eenvoudig op te stellen. Op deze manier kan heel snel en doelgericht waardevolle feedback verzameld worden van gebruikers om processen en diensten te verbeteren.

Bij een peiling zijn diverse antwoordtypen beschikbaar, inclusief de optie voor meerdere antwoorden, het toevoegen van opmerkingen of afbeeldingen ter illustratie. Peilingen kunnen met een notificatie via de app  worden gestuurd naar een specifieke doelgroep, maar zijn tevens te sturen als link of QR-code en dan naast de app ook via de browser in te vullen. Vooral handig als ook anderen gevraagd wordt om hun mening.

Ontdek zelf hoe deze feedback app kan helpen om snel en effectief te handelen bij problemen en feedback te verzamelen vanuit specifieke doelgroepen. Wij geven graag een demo van onze oplossing.